סמוטריץ': "תומך במועמדותו של עו"ד סעדה למקום ה-7 ברשימה"

איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "תומך במועמדותו של עו"ד סעדה למקום ה-7 ברשימה"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ תומך במועמדותו של עו"ד משה סעדה – סגן ראש מח"ש לשעבר כמועמד מוסכם במקום השביעי ברשימה המשותפת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית. סמוטריץ׳: "איש ערכי שסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת במשטרה ובפרקליטות"

משה סעדה | צילום: יוסי זליגר צילום: יוסי זליגר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר מפלגת ״הציונות הדתית״ ח״כ בצלאל סמוטריץ תומך במועמדות של סגן ראש מח״ש לשעבר עו"ד משה סעדה כמועמד המוסכם במקום ה-7 ברשימה המשותפת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית.

ח"כ סמוטריץ אמר הערב (שלישי) כי הוא קיבל פניות רבות בבקשה להציב את סעדה ברשימה כמועמד מוסכם שמבטא את תמיכת הרשימה "במאבק הצודק והחשוב שלו נגד העוולות וחוסר הצדק בפרקליטות והמשטרה והצורך בתיקון ובשינוי מערכת אכיפת החוק". "משה סעדה, שגדל במשפחה שורשית בבית שאן ובמושב רמות מאיר, הצטיין בעבודה המשפטית במח״ש וסירב לעמוד מנגד כשראה את ההתנהלות המושחתת של הפרקליטות והמשטרה"

סמוטריץ׳ הוסיף וציין כי "סעדה הוא נושא הדגל במאבק למען שלטון חוק ישר וערכי ומשמש לפה למאות אלפים, חילונים, דתיים וחרדים כאחד. אני קורא לחברי איתמר, להתאחד בתמיכה בסעדה ולחתום על הסכם הריצה המשותפת".

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר סרב להצעה בריאיון ל"קול חי": "המקום השביעי הוא של עוצמה יהודית. סעדה הוא לא איש של עוצמה יהודית. אני מאוד בעדו ובצלאל יכול לשריין אותו במקום אחר. אני רוצה במקום השביעי נציג של הפריפריה. צריך לפתוח את הרשימה לכלל הציבורים", אמר בן גביר.



0 תגובות